تشریفات مراسم نامزدی

جشن نامزدی در سالن های برگزاری جشن، می تواند شکوه بیشتری را به همراه داشته باشد. البته جشن نامزدی را می توان همزمان با جشن عروسی برگزار کرد و هر دو جشن را در یکدیگر ترکیب کرد. در این صورت نه تنها از میزان هزینه های اضافی کاسته می شود، مهمانان هم به یکباره در هر دو جشن حضور دارند.
برگزاری مراسم نامزدی در مجموعه تشریفات حلما با توجه به ظرفیت سالن و تعداد میهمانها اننجام میپذیرد اگر میخواهید مراسم لوکس و بی نظیری را جهت نامزدی برگزار نمائید و از امکانات لوکس همچنین سالن زیبای مجموعه جهت مراسم خود استفاده کنید ، عجله کنید و تاریخ مراسم خود را رزرو کنید.

در برگزاری مراسم نامزدی به چه نکاتی دقت کنیم؟

1-به یاد داشته باشید که مراسم نامزدی می تواند در قالب یک جشن کوچک و خانوادگی و یا یک جشن بزرگ و باشکوه برگزار شود. انتخاب با شماست که چطور این مراسم را برگزار کنید. اما به نظر می رسد که بهتر است مراسم نامزدی را مختصر و مفید برگزار کنید و هنرنمایی تان را بگذارید برای مراسم عروسی اصلی!

2-به یاد داشته باشید که لباس نامزدی، آرایش مراسم نامزدی و… متفاوت با عروسی است. بنابراین با توجه به این موضوع نسبت به خرید لباس و میکاپ اقدام کنید.

3-به یاد داشته باشید که گل آرایی مراسم نامزدی نیز نباید بیش از حد زیاد باشد. به طور کلی به نظر می رسد که بهتر است همه چیز در مراسم عروسی به صورت سبک برگزار شود.

[www.PixBaz.com]

امکانات مجموعه تشریفات حلما

سالن مراسم

سالن پذیرایی

موزیک

موسیقی

عکاسی و فیلم برداری

عکاسی و فیلم برداری

پذیرایی

خدمات پذیرایی

محاسبه نرخ تشریفات
Call Now Buttonتماس و دریافت 20 درصد تخفیف