تجربه ای متفاوت با تشریفات حلما


تشریفات عروسی با قیمت مناسب یکی از مهمترین انتخاب‌ها قبل از مراسم عروسی می‌باشد. بهتر است به‌جای انتخاب تشریفات عروسی ارزان قیمت به دنبال مجموعه‌ای باشید که جشن عروسی را متناسب با بودجه‌ای که در نظر دارید برگزار کند
برای اطلاع از نرخ ها کلیک کنید

بهترین خدمات با نازلترین قیمتها

ثبت ، سفره عقد سالن پذیرایی


معرفی خدمات تشریفات حلما

ثبت عقد و قرائت خطبه

قرائت خطبه عقد و پیوند زیبای شما محیطی مجلل و زیبا توسط عاقد رسمی دفتر خانه ثبت ازدواج 179 تهران واقع در سهروردی جنوبی ، خیابان اقلیمی ، همراه با توضیحات کامل شروط ضمن عقد در جهت ایجاد آگاهی لازم زوجین در مسائل قانونی ازدواج

سالن عقد

مجموعه تشریفات حلما ارائه دهنده خدمات مجالس ، سفره عقدی با دیزاین بسیار زیبا و نورپردازی و گل آرایی منحصر به فرد لحظاتی خوش و آرامش بخش را برای میهمانان شما فراهم می سازد تا پیوندتان را هر چه زیبا تر وبا شکوه تر جشن بگیرید.

گل آرایی

ازدواج پیوندی است آسمانی که لحظاتی به یاد ماندنی را رقم میزند. مجموعه تشریفات حلما با انواع مدلهای گل آرایی این روز ارزشمند زندگی را گرامی میدارد و تصویری واقعی از عزیزان در قاب گل می سازد.

شمع آرایی

شمع های زیبا با درخشندگی منحصر بفرد ، کاملا مناسب با هر نوع ایده ی ، و با سبک و رنگ های دل انگیز زیبنده سفره عقد شما هستند . شمع های زیبا و تزئینی باعث ایجاد فضایی رمانتیک و حس خوش در جشن عقد شما می شوند.

آتلیه عکاسی

این شب و البته عکس ها و فیلم های آن بسیار ارزشمند هستند و همین دلیل شما را مجاب می کند که به سادگی از کنار این مسئله عبور نکنید و نزدیک ترین آتلیه را انتخاب کنید. آتلیه عکاسی نمانو با امکانات و تجهیزات بروز در داخل مجموعه حلما قراردارد.

موسیقی زنده

اجرای موسیقی زنده سنتی با بهترین سیستم صدا ونورپردازی . ایجاد شبی رویایی وبه یاد ماندنی با کمترین هزینه و بهترین اجرا برای شما با قیمتهایی استثنایی در مجموعه حلما ، تجهیزات حرفه ای و پکیج های مختلف با در نظر گرفتن بودجه شما انجام می پذیرد.

سلف سرویس نوشیدنی

از مهمترین پذیرایی هایی که در مراسم عقد وجود دارد ، سلف نوشیدنی هایی نظیر چایی ، شربت و به طور کل نوشیدنی های سرد و گرم می باشد که با پرسنل انتخاب شده از سوی مجموعه تشریفات حلما برای اینگونه مجالس از بهترین پذیرایی برخوردار می گردید.

پارکینگ

مجموعه تشریفات حلما در جهت رفاه بیشتر مشتریان خود ، پارکینگ مجموعه را در اختیار خودرو های میهمانان عزیز قرار میدهد تا این عزیزان با خاطری آسوده به جشن و میهمانی خود بپردازند.مراقبین خودرو ها هر لحظه از خودرو میهمانان مراقبت می نمایند.

خدمات شام

مجموعه تشریفات حلما ارائه دهنده خدمات تشریفات و چیدمان میز شام با مرغوبترین ظروف استیل و با نورپردازی و گل آرایی منحصر به فرد لحظاتی خوش و آرامش بخش را برای میهمانان شما فراهم می سازد و شام جشن شما را با بهترین کیفیت سرو می نماید.

رقص نور و مه مصنوعی

برای زیباتر شدن مجالس شما ، سالن عقد حلما امکانات رقص نور و مه مصنوعی را برای شما فراحم نموده است. این امکانات به عکس ها و فیلمهای شما جلوه ای زیبا می بخشد و مراسم شما هرچه باشکوهتر برگزار می گردد.
 

ویدئو خدمات مجالس حلما


برای دیدن ویدئو های لباس شب یا نامزدی، دکوراسیون ، بادکنک آرایی و تزیین کیک وارد شوید

 
بخش ویدئو ها

تشریفات مراسم نامزدی


تشریفات مراسم نامزدی نقش مهمی در برگزاری و ایده برای نامزدی دارند، عروس و داماد می توانند مراسم خود را در مجموعه تشریفات حلما با توجه به تعداد مهمان ها و نوع پذیرایی مراسم نامزدی برنامه ریزی کنند.


جهت اطلاعات بیشتر کلیک نمائید
محاسبه نرخ تشریفات
Call Now Buttonتماس و دریافت 20 درصد تخفیف